Our Life

Monday, October 13, 2008

My 1st Entry

Assalammualaikum..1st entry mestila kena bagi salam dulu kan.

Besnye dah ade blog sendiri,leh r aku merapu sowang2..hehe..tp xtau la blog aku ni aktif ke x nanti sebab aku main ikut mood je.kalu ikut experience zaman2 ade diary dolu2, selalunye aku akan tulis kalu aku tgh geram,marah,sakit ati atau time tgh happy giler atau berlaku benda yg aku x expect. tu la sebab diary aku dulu dah 3 tahun pakai pun tak abis2 lagi. slalu org tiap2 tahun tukar..tapi bile baca balik bes je rase,teringat zaman sekolah2 dulu..tapi penah kantoi ngn akak aku..geram tul aku..selamba baca diary orang..

Actually niat nak wat blog dah lame,tapi aku bukannye ade member2 yang rajin wat blog,so aku bayangkan nanti aku la yang tukang wat blog, baca blog aku sendiri pastu senyum2 sendiri, komen kat blog sendiri n so on..sian kan..kat frenster pun aku ade gak tulis blog2 sket2, tapi slalunye dah post blog tu,pas 2,3 ari aku delete balik..hehe..xtau sbb ape,malu kot baca tulisan sndr..

Aku ni x la kreatif, that's why url blog ni tah pape bunyiye..tapi xpe yg penting it means sumthing..ok la,nanti aku sambung balik..babai

Labels:

2 Comments:

Blogger Unknown said...

bia linda jadik org pertama anta komen kat akak.. pas ni akak kene anta komen kat linda pulak!!! YEAAA... tahniah da ada blog sendirikk!!!

October 14, 2008 at 12:42 AM  
Blogger ~..UdadyaNNa..~ said...

hehe..congratulation da de blog sndri!!! huhu...da pndai main blog yee..
okk...nntikan komen dr adik ipor mu yg pling comel ni...huhu...=P

p/s: jgn mara..

April 12, 2009 at 9:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home