Our Life

Thursday, April 2, 2009

rase cam nak...

ZZzzzzzzZZZ...

tu yg aku rase skang..ngantuk giler...penat sumer ade...rase cam nak g surau tido tapi kat surau sejuknya sampai ke tulang..elok2 ngantuk terus segar mata aku nanti..aku sbnrnye ade keje tapi rase xlarat dh nak ngadap data bagai tuh..so aku pn take a break merapu kat cni jap..

nak cite pasal semalam nih..semalam aku ade conference call..cam biasa la ajak arai teman..aku balik umah tunggu die balik keje then kitorg gerak balik ofis dlm kul 7 camtu..conference start kul 8..pas solat magrib arai ckp die xmo naik ofis aku..die nak tunggu dlm kete je..fine la..sekali conference abes lambat daa..slalu kul 9 dh abes,nih extend lak smpi nak kul 10..ape lagi mase aku turun kat kete,die punye monyok xtau la nak ckp..aku phm la die pn penat kn,pastu boring lak dok dlm kete sorg2..aku pn cuba la nk mceriakn keadaan,tp xjln pn..die senyap jek..

aku pn mula la,dh pujuk2 xjln,last2 aku lak yang majuk..hehe..mula2 ptg tu plan balik dr conference nak g jusco survey camera..pastu dh dingin camtu aku pn malas nak bjln..tp aku tgk die drive menghala ke jusco,aku ckp xyah la g jusco aku nak balik..penat,xde mood nak jln..die wat xdulik je,drive terus masuk jusco..sekali tgk2 jusco ade sale giler..wah terus smngt aku..tp xtunjuk la kn..at the end,kitong eh bukan aku balik dgn ati yg bbunga riang...haha..kitorg beli camera,beli sandal ngandung aku,n ade la barang sket..mood arai pn dh ok..pastu dlm kete aku pn test la camera amik gamba die,ceh mase tu die jual mahal r..xmo pandang camera..hehe

kitorg sampai umah kul 11.30..pas mandi,solat isyak aku pn x ingt dunia terus boommm..tau2 dh pagi..haa skng nak bukak mata pn dh xlarat nih..huarghhh ngantuk.....

k la nak sambung wat keje..pasni nak kena jumpe Dr Safurah..hopefully ade good news dari..news ape???jeng3x nnt kalu dh jadi aku cite..byeeeeeee

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home