Our Life

Sunday, April 12, 2009

Huk Huk

today i feel not so well..donno why..mayb bcoz dh syok sgt cuti 2 hari..hehe..rase tekak ni kembang je..org ckp morning sickness jap je,makin lame makin ok..aku rase cam makin teruk je..huhu..semalam aku demam sket..xbesnye cuti2 demam..kalu time keje demam bes gak,leh amik mc..rasenye sejak preggy ni,tiap2 minggu aku demam..xtau la pesal..mungkin pembawakan kot..



stat esok smpi jumaat,aku xmasuk opis..ade workshop kt Corus Hotel..mesti bosan kan..sampai mlm lak tu..xbesnye..malasnye..bosannye..bape banyak nye daa..haha



td dila baru cal cite pasal kete baru die rosak..aii dila2..macam2 tul la masalah ko ni..hehe..dulu mase kat U computer ko rosak sampai abis separuh duit jpa ko bayar tul kn comp..aku cite kt arai die ckp konfem ko kena tipu ngn cina kedai tu..hehe..



ape daa aku ngarut ni..aku tgh tunggu masa lunch ni..nk mkn pe ek arini..xtau la nk mkn ape..tp aku rase nk cari something yg masam2,kering2..ape benda tu ek..nnt la g cafe cari..huhu

k la rase mate ni cam dh nk tpejam je..aku nk g cari hiburan bg segar sket..babai..

Labels:

3 Comments:

Blogger ~..UdadyaNNa..~ said...

mcm da dkt ngn ampg jer..leh blk singgah uma jb..

April 15, 2009 at 9:02 AM  
Blogger ~..UdadyaNNa..~ said...

huhu..akak ble perut nk besar???
da xsbr nk dpt nk dpt ank buah ni..hehe..=P

April 21, 2009 at 6:01 AM  
Blogger nana said...

perut akk mmg dh sedia besa..tp lemak je la..hehe..oo xsaba ek..nnt dh ade baby akk blk ampang bg achik dyana suh jg..mama baby nak rilek2..hehe

April 21, 2009 at 10:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home