Our Life

Tuesday, April 21, 2009

Memory..wink wink

Semalam tgh santai2 kt umah,sambil belek2 phone..tpasang lagu Letto - Sebelum Cahaya..tibe2 rase feeling..dan2 ajak hubby baring sebelah feeling2..hehe..sbnrynye ade kenangan di sebalik lagu ni..lagu ni pn hubby yg masukkn dlm phone aku dolu2..hehe

Lagu ni aku layan mase tgh wat preparation kawen last year..ingt lagi suasana mase tu..aku dok umah akak aku kt Puchong,dok dlm bilik sorg2 sambil gubah2 hantaran,sambil layan lagu ni..dok ulang2 banyak kali..hehe..bes sgt ingt balik mase tu..feel tu mmg bes..kalau la kite ade keupayaan turn back time,rase cam nak g je mase tu balik..

g survey barang2 hantaran, sibuk2 cari khemah,catering sume..dari A to Z sume kitorg wat sendiri..mase tu bajet pn x tinggi,ye la sume pakai duit kitorg..so paham2 la..ngn keadaan kitorg yg baru keje,2 pn nasib gak dpt bantuan sket2 dr adik badik lain..aku pn kalu leh xnk nyusahkan mak aku, bnyk lg tanggungan die..kitorg yg nk kawen,pandai2 la uruskn sndr..hehe

tp alhamdulillah semuanya bjalan lancar..walaupn bnyk kekurangan,tp kitorg ttp puas ati sbb sumenye diuruskn sendiri..bsyukur je dgn ape yg ade..kt cni aku pastekn lirik lagu tu..layannn...

Ku teringat hati
Yang bertabur mimpi
Kemana kau pergi cinta
Perjalanan sunyi
Engkau tempuh sendiri
Kuatkanlah hati cinta

Chorus:

Ingatkan engkau kepada
Embun pagi bersahaja
Yang menemanimu sebelum cahaya
Ingatkan engkau kepada
Angin yang berhembus mesra
Yang kan membelaimu cinta

Kekuatan hati yang berpegang janji
Genggamlah tanganku cinta
Ku tak akan pergi meninggalkanmu sendiri
Temani hatimu cinta

Chorus

1 of my fav. wedding pic..thanx to abg pian..aku mmg minat sgt ngn hasil abg pian..mase 1st time tgk storyboard die,mmg aku dh berangan2 nk amik die jd wed photographer aku..


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home